Destinacija Idrija z novo grafično podobo

V sredo, 17. novembra, je v organizaciji Zavoda za turizem Idrija potekala spletna predstavitev nove celostne grafične podobe destinacije Idrija, ki jo je naročila Občina Idrija. Za oblikovanje in pripravo smernic za uporabo celostne grafične podobe pa smo poskrbeli pri Zavodu ID20.

Doslej na območju destinacije Idrija ni bilo poenotene zunanje podobe, s katero bi se lahko ta jasno in zapomnljivo predstavljala preko različnih vizualnih medijev doma in na tujem. Prav iz tega razloga so pri Občini Idrija in Zavodu za turizem Idrija v obširen projekt povezali več akterjev s področja turizma in dediščine, zraven pa povabili še strokovnjake s področja oblikovanja. Na razpisu za celostno grafično podobo destinacije Idrija je bil izbran Zavod ID20.

Preproste oblike z globljim sporočilom

Nova celostna grafična podoba, ki jo je pripravil Peter Lahajnar z Zavoda ID20, se odlikuje z umirjenim in izčiščenim dizajnom, ki pritegne s svojo izrazito sporočilnostjo. Glavni motiv celostne grafične podobe je logotip, grajen iz dveh osnovnih enot – enostavne, a močne tipografije in pike. Sam napis »Idrija.« (Idrija in pika) poudari, da je destinacija Idrija že dovolj, stoji sama zase, ponosno in poudarjeno. Pika je izrazito uporaben in zapomnljiv element grafične podobe. Poleg tega grafična podoba z uporabo pik pridobiva na igrivosti in neštetih možnostih uporabnosti. Logotip je bil oblikovan tudi z mislijo na to, da lahko na primeren način dopolnjuje obstoječe promocijske materiale in enakovredno predstavlja vse štiri stebre destinacije: dediščino živega srebra, idrijsko čipko, idrijske žlikrofe in UNESCO globalni geopark. Za namene nove celostne grafične podobe je bil pripravljen tudi poseben črkopis Ahac, ki bo odslej eden od zaščitnih znakov destinacije.

V priročniku so predstavljeni tudi predlogi delovnih uniform zaposlenih v turizmu z novo celostno grafično podobo.

Ključ do uspeha skupne podobe je v njeni dosledni uporabi

V obsežnem priročniku za uporabo celostne grafične podobe destinacije Idrija je avtor Peter Lahajnar iz Zavoda ID20 podrobno popisal pravilno aplikacijo različnih elementov in opozoril na morebitne neustrezne primere uporabe. Priročnik bo predstavljal oporo tako Zavodu za turizem Idrija kot tudi vsem akterjem na področju turizma in dediščine, da se bodo v prihodnje še bolj povezano in učinkovito predstavljali pred domačo in tujo javnostjo. Z dosledno in kontinuirano uporabo poenotene zunanje podobe bo Idrija kot destinacija postala še bolj privlačna!

Prelistajte priročnik celostne grafične podobe destinacije Idrija in poglejte primere komunikacij na spletni strani Zavoda za turizem Idrija.